کـــــافر شـــده بـــــــود؟؟!!! یـا عـــاشق!

کـــــافر شـــده بـــــــود؟؟!!! یـا عـــاشق!

تمامي مزرعه

کافـــــــر صدايش ميزدند  

.

.

.

.

.

گل آفتاب‌گردان کوچکي را که

عاشق

باران شـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــده بود..............

 

 



نظرات شما عزیزان:

یاس
ساعت23:28---5 اسفند 1390
تو شدی تمام عمر من تو شدی کبوتر عشق من تو شدی همه زندگیم
تو بیا بشین کنار من می خوام برات قصه بگم قصه عشق قصه ...........
چرا منو لینک نمیکنی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
وایییییییییییییییییییییییییی ییی آخه چرا!!!!!!
ای گل من ای تو قبله وجود من................
می دونی چقدر و چند بار پستاتو خوندم!؟
اگه با من تو نباشی ............
ببخشید در ضمن نوشتن پیام ، آهنگ وبت بدجوری روم تأثیر گذاشت و به قول معروف جو گیر شدم..............


یاس
ساعت0:03---3 اسفند 1390
سلام دوست وبی من
با من حرف نمی زنی نمیای وبم! قسمت پروفایلتونو نگاه کنین بد نیست . می دونی از کی شما رو لینک کردم و منتظر خبر شما هستم .
بی وفا ، یه کوچولو ما رو هم دریاب................................


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[ سه شنبه 2 اسفند 1390 ] [ 10:40 ] [ بهار ]
[ ]