گوش کن!!!!!!!!!!!

گوش کن!!!!!!!!!!!

می شنوی صدای اندوهم را

می شنوی صدای بغضم را که با کوچکترین ضربه ای خواهی ترکید

باید گریست برای شاخه های شکسته

باید فریاد زد به حال شقایق پرپر شده

باید اشک ریخت با دیدن پروانه سوخته

باید گریست برای چشم انتظاری عاشقان

پنجره ها خالی است،هوا تنهاست،ستاره سرگردان است،خورشید گریان است

آپلود فایل و عکس

 



نظرات شما عزیزان:

یاس
ساعت0:56---18 اسفند 1390
باور کن من صداتو شنیدم دوست من
بهار من .............
چون من هم از جنس توأم و دوس دارم یکی صدامو به خوبی بشنوه
اما میدونم و میدونی که همیشه تا بوده و هست ، همین طوریه................
مطالبتو دوس دارم عزیزم و حس می کنم خیلی وقته که میشناسمت......باور کن


محسن
ساعت18:31---17 اسفند 1390
سلام خوشحال میشم به وبلاگم سری بزنی

موفق باشی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[ چهار شنبه 17 اسفند 1390 ] [ 18:28 ] [ بهار ]
[ ]